In the spotlight: Roos Jacobs, de opleidingscoach achter onze dienstverlening
Bij ATIR draait alles om het leveren van hoogwaardige schoonmaak adviesdiensten. Roos Jacobs vervult hierin een cruciale rol en is inmiddels 5 jaar werkzaam bij Atir. Daarvoor heeft zij jarenlange ervaring opgedaan bij diverse schoonmaakbedrijven als supervisor en district manager. Bij ATIR als Senior VSR Inspecteur en Opleidingscoach verzorgt zij jaarlijks meerdere op maat gemaakte trainingen voor schoonmaakmedewerkers. In deze blog
In the spotlight: Adriaan, de digitalisatie specialist achter onze dienstverlening
Binnen ATIR speelt Adriaan Scheltens, senior VSR-inspecteur en digitalisatie specialist, een cruciale rol in de digitalisatie van onze kwaliteitscontroles. Als VSR-inspecteur voor kwaliteitsmetingen speelt hij een sleutelrol in het transformeren van de manier waarop ATIR de kwaliteit van schoonmaakdiensten meet. Maar zijn werk gaat verder dan alleen het uitvoeren van inspecties, hij is verantwoordelijk voor de digitalisatie van het gehele proces, daarmee maakt
Trends in de schoonmaakbranche: zo speelt ATIR hierop in
Kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) vormen de ruggengraat van effectief asset management. Ze zijn van grote waarde bij het bewaken en optimaliseren van bedrijfsmiddelen. Een goed ontworpen KPI-systeem biedt organisaties inzicht in hun prestaties.
Top 5 tips voor een duidelijk schoonmaakcontract
Kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) vormen de ruggengraat van effectief asset management. Ze zijn van grote waarde bij het bewaken en optimaliseren van bedrijfsmiddelen. Een goed ontworpen KPI-systeem biedt organisaties inzicht in hun prestaties.
Uw kwaliteitsbeheer optimaliseren? Gebruik een digitaal kwaliteitshandboek
Kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) vormen de ruggengraat van effectief asset management. Ze zijn van grote waarde bij het bewaken en optimaliseren van bedrijfsmiddelen. Een goed ontworpen KPI-systeem biedt organisaties inzicht in hun prestaties.
De sleutel tot succes met KPI asset management
Kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) vormen de ruggengraat van effectief asset management. Ze zijn van grote waarde bij het bewaken en optimaliseren van bedrijfsmiddelen. Een goed ontworpen KPI-systeem biedt organisaties inzicht in hun prestaties.
ATIR neemt schoonmaakadviesactiviteiten van Spacewell over
Schoonmaakexpert ATIR heeft per 1 maart het Cleaning Advisory team en de activiteiten overgenomen van Spacewell/MCS. De twee gerenomeerde adviesbureaus gaan samen een nog slagvaardiger adviesteam vormen in de schoonmaaksector. Met de bundeling van krachten kunnen wij klanten nog beter van dienst zijn. De diensten worden voortgezet onder de naam ATIR. Bruno Van Coillie (Managing Director België): “We kijken ernaar uit om het gedreven en professionele
Trends in schoonmaak aanbestedingen voor 2024
Duurzaamheid en digitalisering centraal In 2024 bevindt de wereld zich op een keerpunt, waarin schoonmaakaanbestedingen evolueren om aan te sluiten bij de groeiende vraag naar duurzaamheid, efficiëntie en digitalisering. Deze trends weerspiegelen niet alleen de veranderende behoeften van organisaties, maar ook de voortdurende inspanningen om milieuvriendelijk werken te omarmen en technologische vooruitgang te benutten. ATIR heeft enkele opmerkelijke ontwikkelingen in
Hoe schoonmaakcontroles kosten besparen voor Belgische bedrijven
Schoonmaakcontroles spelen een belangrijke rol in het besparen van kosten voor bedrijven in België. Efficiënt schoonmaken is niet alleen van groot belang voor de gezondheid en veiligheid van werknemers. Je bedrijf bespaart op diverse fronten ook veel kosten. In dit artikel leggen we je uit hoe schoonmaakcontroles kosten besparen voor Belgische bedrijven. Minder ziekteverzuim onder werknemers Een manier waarop schoonmaakcontroles
Een blik op de complexe uitdagingen van commerciële duurzaamheid
Duurzaamheid is net zo belangrijk voor het bedrijfsleven als voor ons allemaal als individuen. Belanghebbenden van alle kanten vragen om vooruitgang en willen zekerheid dat zij zaken doen met een bedrijf dat werkelijk geeft om de wereld waarin wij leven. Klanten eisen meer en verwachten dat bedrijven meer doen op het gebied van duurzaamheid. Uit onderzoek blijkt dat 52% van de consumenten van mening is dat